Pán a Pani NĽudia majú dnes veľký strach z neznáma, prečo ?

Obchodné DÓMY

Publikované 30.10.2015 v 16:20 v kategórii Konzumovať či nekonzumovať, prečítané: 166x

Korporácia ktorá vyhovie každému.
Po dlhšej dobe sem pridávame ďalší článok.  Nech sa páči, príjemné čítanie, dlhý nebude nebojte sa.

Už skôr sme si spomínali obchodné DÓMY ktoré nám ponúkajú rôzny sortiment. Sortiment o ktorom sa nám ani nesnívalo a ani nikdy snívať nebude. Mal som tú česť pracovať ako predavač v jednom nemenovanom supermarkete. V prvom rade postoj k zákazníkom je vždy negatívny. Aj napriek tomu že sa javia ako priateľský obchod, nie je to tak! Samozrejme náplňou práve predavačov, vykladačov, (dohadzovačov-pasákov) je vždy poskytnúť čo najlepšie služby zákaznikovi . Javí sa to ako správny marketing, to áno. Rozoberieme si to. Predavač je unavený z roboty, ktorú mu pridáva riaditeľstvo, zákazníci a samotní kolegovia. Takýto človek jednoducho nemôže podávať dobrý výkon, pokiaľ robí milión iných vecí než by mal. Pre riaditeľstvo je zamestnanec otrok. Riaditeľstvu ide len o zisk. Je im jedno o koľko okradnú zamestnancov, alebo zákazníkov. Robia to ale tak aby si nikto nič nevšimol. A robia to dobre, verte mi. V menších obchodíkoch dokážete kúpiť sezónne veci lacnejšie než v supermarketoch. Ak ste ochotný tomu venovať čas, najete sa lacnejšie a aj zdravšie. Najlepšie je ak si niektoré veci dopestujete doma, na balkónoch, záhradkách. Viem že mnoho ľudí nemá čas, zapojte do toho svoje deti. Deti sa vedia starať o takéto veci ak ich zaujmete. Najete sa zdravšie nielen Vy , ale aj Vaše deti . Začnite napríklad s hráškom. Tie majú deti najradšej. A rastie celkom rýchlo! Ďalšou nevýhodou veľkých obchodných Dómov je že ich je ťažké ustrážiť. A tak samotní zamestnanci, zákazníci zneužívajú daný fakt. Okrádajú riaditeľstvo a tí potom sprísnia kontroly, apod. Je to začarovaný kruh. Ja osobne posadím aj dva krát užitkové rastliny. Sme veľkými fanúšikmi chilli. Zdravá a krásna to rastlina.

V tomto krátkom článku som popísal len zlé veci. Pretože tie dobré poznáme a zlé si neuvedomujeme. Doba je nastavená tak, aby každý každého okrádal. Každý každému závidel. A každý každého nenávidel. Predovšetkým na Slovensku. Už nikto nikomu nie je bratom či sestrou. Všetci sme nepriatelia. Žiaľ a v takých obchodných Dómoch to všetko začína. Nevinná vec ktorá sa snaží ľuďom predať veci za lacno ich úmyselne predražuje. Človek si to mnohokrát ani neuvedomí. No áno je to tak. Čítate správne. V supermarketoch sú veci predražené a nie naopak. Úmyslom supermarketov na svojom začiatku je prilákať čo najviac zákazníkov. Ak sa im to podarí, začnú postupne zdražievať jednotlivé produkty. Dávať nezmyselné zľavy. Nie zľava 10% zo 100€ nieje 110€! Pozor na to milí spotrebitelia. Všímajte si keď už navštevujete taketo obchodné Dómy, supermarkety a pod. Nehovorím že sa to nedeje aj v malých obchodíkoch. V prvom rade chcem poukázať na to, že zahraniční investory sa snažia vykorisťovať nás, slovenský ľud. A domácim podnikateľov neostáva nič iné, než sa len prispôsobiť dobe. Je to smutné ale je to tak.

Pre dnešok by to mohlo byť asi všetko. My sa s vami lúčime, prajeme príjemný zvyšok dňa.



Zdroj: *http://www.stevecutts.com/illustration.html* /Thank you Steve Cutts/
/pánN/

Komentáre

Celkom 0 kometárov

  • Neregistrovaný uživatel

    Meno: Prihlásiť sa

    Blog:

    Obsah správy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovedzte na otázku: Čo je dnes za deň?